Cinta Memerlukan Keikhlasan.

|

Cinta memerlukan keikhlasan dan keikhlasan berkait rapat dengan hati dan perasaan.
Sebagai mana awak mahu yang terbaik dari saya, begitu jugalah harapan saya mahukan yang terbaik dari awak.
Orang kata, cinta memerlukan pengorbanan, empati, perhatian, memberikan kasih sayang, membantu, menuruti setiap perkataan, mengikut, patuh, setia dan sanggup melakukan apa sajja demi orang yang dikasihinya.
Jadi, bila awak menyayangi seseorang, bermakna awak perlu ikhlas dalam setiap perbuatan awak.
Jika awak sudah menyayanginya, peganglah rasa cinta itu sekuatnya, kerana cinta itu tidak boleh dijual beli atau diperoleh dengan mudah.
Cintailah dirinya dengan sepenuh ikhlas hati, jujur dan setia. Begitulah juga harapan saya terhadap awak. Saya sayang awak. Saya cintakan awak. J <3  


No comments: