Aku Dah Kahwin...

|




Aku dah kahwin???


SURPRISE!!!












































Yeke aku dah kahwin??? 

































Hahaha! No laaa kawan2.
Sebenarnya gambar ni, aku just berangan kejup jadi Pengantin Lelaki.
Muahahahaha!


Tak kan berangan kejup pun tak boleh kowt!
:p :p :p :p

Pose jea yang lebih mengalahkan Pengantin Lelaki. 

Poyo jea kann? 
:p :p :p :p










Padahal aku hanya seorang...


















































Aku hanya seorang Pengapit Pengantin Lelaki sajja!

Muahahahaha.
:D :D :D :D








Jadi Pengapit Pengantin Lelaki pun jadi laa!
Korang mampooo?
Hahahaha.


~~~


Alhamdulillah.
Majlis perkahwinan telah berlangsung dengan lancar dan meriah.
Selamat Pengantin Baru kepada cousin aku.
Semoga bahagia sehingga ke akhir hayat. Amin.
:D :D :D :D




Ijan & Effa
25.2.2012
Labis, Muar, Johor. 









No comments: