Batu Pahat

|

Batu Pahat, Johor.

Yeahh!
Akhirnya sampai jugga aku di Batu Pahat, Johor.
Penat tak terkata. Hahahaha~
Yelaa. Lepas jea habis kelas jam 6.30pm, aku terus gerak.
Memandu kereta dengan kelajuan 90-110 km/h dengan ditemani hujan lebat dari KL sehingga Jasin. 
Then, hujan renyai-renyai pula sehingga ke Muar.
Aku tak boleh drive laju disebabkan jalan basah dan licin.
Bahaya taw! Huhuhu.
Lagi pun kenderaan banyak dari Tol Sg. Besi - Ayer Keroh. 
Aku tak faham kenapa malam tu  PLUS Highway penuh dengan kenderaan.
Kereta , lori dan bas, semuanya berderet-deret. 
Nak kata Deepavali lambat lagi.
Ntah. Tak faham aku. Huhuhu.
So, perjalanan dari KL - Batu Pahat mengambil masa 2 jam 45 minit.
Sampai sahaja di bandar Batu Pahat, aku mengucapkan terima kasih banyak kat GPS kesayangan aku.
Sebab apa?
Sebab GPS laa aku tak sesat. Hahaha. :))

Ni ada pics yang sempat aku snap sebagai kenangan di Batu Pahat, Johor. Korang tengoklah yea? Heee. ;)) ;))

 Breakfast time. :))

Batu Pahat Mall. Shopping complex paling besar at Batu Pahat. :))

At Batu Pahat Mall. Dalam toilet pun jadi bergambar. :))

^_^


Nasi Baryani paling SEDAP and Popular at Batu Pahat. :))

Blurrpp! Wajah kekenyangan la sangat kann? :p




No comments: