Bercalar..

|


Selepas mandi pada waktu pagi tadi..
Aku dikejutkan berita yang sangat mengejutkan.
Dalam kesejukan pagi selepas mandi, aku diberitahu oleh ayah aku yang belakang kereta aku bercalar.
Dengan serta merta, kesejukan aku hilang..
Bergegas aku keluar ke laman depan rumah aku bersama ayah untuk melihat kereta aku yang diletak di depan pintu pagar.
Bila aku lihat..
Hati aku benar-benar hendak meletup.
Damn it!!
Siapa yang punya angkara ini?
Siapa yang dengki dengan aku ini?
Sial lah hidup orang yang langgar belakang kereta aku sampai bercalar dan ada kesan kemik sedikit.
Belakang boot kereta aku bercalar.
Ada kesan hitam dan kesan kemik.
Nak menangis pun ada..
Kereta kesayangan aku yang telah aku miliki selama 6 bulan telah diragut oleh syaitan yang bertopengkan manusia yang tidak bertanggungjawab.
Geram!
Kalau aku tahu siapa yang buat ini, aku akan bunuh dia!!!
Huh..
>.<



No comments: