Maaf Bila Aku Tak Sempurna

|


Kalau awak mahu yang kacak.. Maaf, itu bukan saya..
(tapi saya cuba untuk sentiasa kelihatan kacak di mata awak)


Kalau awak mahu yang kaya.. Maaf, saya miskin..
(mungkin saya dari keluarga susah, tapi saya akan pastikan itu akan berubah)


Kalau awak mahu yang baik.. Maaf, saya biasa2 sajja..
(tapi saya akan selalu perbaiki diri ke arah positif)


Kalau awak mahu yang terpelajar atau berkerjaya.. Maaf, saya tak punya apa2..
(tapi saya ada impian yang besar, mungkin awak tak tahu)


Kalau awak mahu yang sempurna.. Maaf, saya bukan orangnya..
(saya mengaku ada kekurangan dan kelemahan)




Sebaliknya...
Jika awak mahu seorang hati yang tulus mencintai awak.. Ya, SAYALAH ORANGNYA! :)
(saya terima awak seadanya, harap awak begitu juga)






"True love does not come by finding the perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly."









No comments: